keskiviikko 4. syyskuuta 2019

ᴍɪᴋÄ ʜᴏᴍᴍᴀ?




Moix. Mää oon Oona.


Joskus 2010 kaikilla oli blogi. Mulla oli silloin liian kiire olla tenu ja epävarma itsestäni, joten tyydyin sivustaseuraajan rooliin. Tälleen 10 vuotta myöhässä, mää haluan liittyä mukaan siihen nyt jo semikuolleeseen joukkohysteriaan.

Varmasti ainakin osa noihin aikoihin blogeja lukeneista tyypeistä nostalgioi sitä samaan aikaan ah niin syvällistä ja pinnallista sisältöä. Just sellaista settiä haluan tänne raapustella: päätöntä lifestylehöttöä jonka hauskuudesta jäin silloin paitsi. Ja ehkäpä joskus sit voidaan dipata varvasta pintaa syvemmällekin, jos oikein hurjiksi ryhdytään.

Oon jo jonkun aikaa kaivannut jonkinlaista luovaa outlettia, ja ns ”omaa” paikkaa täällä interwebsin syövereissä. Ajatus blogista tuntu sopivan epämääräiseltä ja inspiroivalta. Epämääräisyydestä juontaa blogin nimikin. Mulla ei nimittäin oo hajuakaan että mitä tästä tulee, jos mitään. Se on muutenkin vähän sellainen surkuhupaisa teema mun elämässä just nyt. Mutta se taitaa vaan olla semmosia vain kakskymppiset -juttuja, eikä mitään sen kummempaa. Tai ainakin musta tuntuu siltä, että tosi moni mun about samanikäinen kaveri on yhtä onnellisen hukassa atm elämässään, kuin määkin. Tää on sekava ikä. Ehkäpä tästä parhaimmillaan kehkeytyy uskomaton kAsVuTaRiNa jonka aikana keksin sen mun elämän tarkoituksen. Who knows.

Sen lisäksi, että oon jokseenkin aina tykännyt kirjoittamisesta, oon aika visuaalinen tyyppi. Tykkäisin tosi paljon ”oikeasta” valokuvaamisesta, jos vaan ois välineet sellaiseen. Vaikka onhan puhelinkuvillakin nykyään se oma paikkansa valokuvaamisen maailmassa – varsinkin, kun nykypuhelinten kamerat alkaa olla jo niin uskomattoman laadukkaita. Muistan kun meidän digikamerassa oli huikeat 12 pikseliä, ja nyt tuossa mun OnePlus6T:ssä on pelkässä etukamerassakin jo se 16. Jotain kehitystä on siis tapahtunut sen kymmenen vuoden aikana. Mutta sitä ”oikeaa” tietoa mulla ei valokuvaamisen kommervenkeistä ole juurikaan, että mitään teknisesti huippulaatuisia kuvia täältä ei tule löytämään.

Aion muutenkin säheltää tätä blogia sellaisella teen mitä huvittaa, koska voin -mentaliteetilla.  Eli luvassa on siis tätä epämääräisyyden teemaa uskollisesti noudattavia kuvia ja tekstejä. Tuolla sivupalkissa on mainittu joitakin asioita jotka koen oleelliseksi mun elämässä: ernuilu (lol), ruoka- ja musajutut, hipsteröinti, mun tuleva ammatti hiusalalla, ja muutkin kauneusmaailman hömpötykset. Niihin liittyvistä asioista siis ainakin tuun todennäköisesti puhumaan jossakin muodossa.

Siinäpä kai kaikki oleellisimmat asiat tähän hätään.
Että niin. Teretulemast vaan seurailemaan tätä haahuilua!
Katotaan mihin päädytään.
𝑜𝑜𝓃𝒶


3 kommenttia:

  1. Jos luulet olevasi 20 vuotiaana hukassa nii ootappa sit ku oot 30v!😂 Epämääräinen luovuus outlet on just parasta bloggailua musta ainakii! 😃Sillähän mäkin meen ja siitä mun blogin nimikin lol. Ja yasss oon sun eka seuraaja hähähää 😂😘💕 harhaillaan yhdessä!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lol nolo mää. Laitoin vaan ton postauksen tulille ja sit en tullu takasin bloggeriin johonki reilu viikkoon. XD Ja heti missasin mun *EKAN* seuraajan kommentin! Nyt kyllä pittää skarpata. :---D Mutta joo! Kivempi se on yhessä harhailla. <3

      Poista
    2. Teen ihan samaa 😂 kirjotukset usein kuukausien välein 👍

      Poista